Nieuwe start

Bloggen, waarom!!!

Nooit gedacht dat ik, een blog zou beginnen, waarom doet iemand dat toch, ik las tot voor kort geen blogs, alleen als Google mij doorverwees bij een zoekopdracht. 
Zo ontdekte ik er toch een paar leuke, die de moeite zijn om te volgen (ik kom later terug op mijn favorieten). 

Zoals het hoort stel ik mij eerst even voor. 


Peggy De Jaeger is mijn naam, 
al een paar jaar, probeer ik om leuke dingen van onder mijn naaimachine te krijgen
De ene keer lukt dit beter dan de andere. 
Heb mijn eigen mini stoffen winkeltje 
Sew-A-Liscious 🎀 

Ik ben 43 jaar (vind ik een verschrikkelijk lelijk cijfer) kijk uit naar 44

Geboren als echte Gentenaar, maar nu al meer dan 20 jaar inwoner van het mooie Brakel in de Vlaamse Ardennen. 

22 jaar getrouwd en baasje van 2 podenco's en 1 galgo, en nog 2 zotte katten. 
Dat ben ik in het kort. 


Ik vertel jullie later nog wel meer over wat er in mijn leven belangrijk is, want deze blog zal niet alleen over alles wat met naaien en stoffen te maken heeft gaan, maar ook alles in het leven daarrond. 

Enkele onderwerpen die jullie binnenkort kunnen verwachten. 


-problemen die ik heb met de overlock 
-testen van een nieuw patroon
-stretch in stoffen
-soorten stof 
-prijs /kwaliteit 
-patronen die je gewoon moet maken
-tips 
-tijd maken voor leuke dingen 
-en nog heel veel andere dingen die het naaien en het leven aangenamer maken. 

Ik vind jullie mening super belangrijk,dus al jullie vragen en tips zijn zeer welkom. 
Je kan mij ook vinden op de fb pagina Sew-A-Liscious. 

Alvast bedankt om mijn schrijfsels te lezen, hoop jullie binnenkort terug te verwachten. 

Dikke virtuele knuffel 
Peggy 





Reacties

Populaire posts